Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 28, 2011

seriously blushing



oh God..for a long time i have never been
this seriously blushing!oohh kenapa kau buat
aku begini mana aku nak sorok muke aku
yang kecik nih?aduyaiiii..until now bila
teringat psl kejadian yg beberape minit tuh
bt mukaku merah mcm ayam panggangg..
wuuu~~~malu nyer..hehe..

kalu nak citer bende ni actually simple
je pun..but biala jd hal personal aku..
cme nak habaq tahap blushing aku tga
menggila, xponah eh dibuek orang..
nak blushing smpi gler en..
salu kenyang giler ker,xpun besh gler kn..
haha.pk2 cam lawak antarabangsa lak..
poyo pon ade kan..nk dijadikan citer
bt aku blushing sbb mende tuh jadi kat
aku dlm perspektif yg len dari sebelomnya..

hahaha..xtw la kan smpi bile blushing ni nak
stop menggila..ouh tulun2..kunk org tgk
pelik lak aku ni!aiyak! or ptot kah
aku put blusher on my face nk kasi
cover..oh no!..ok ath control3,suda2 la tuh k! :3


oh gosh~~~

No comments:

Post a Comment