Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 18, 2011

HARI YANG TIBA N PEMINJAM SUDU??(part last)

pastu suddenly beberapa jam lepas itu..
ada seorang minah ni yang asyik mencuit hati aku,
buat aku nak tergelak masuk bilik aku.haha yang
kelakarnya beliau ni nak spy aku konon2 nya tapi
dia sendiri taktahu yg aku ni dah terlebih dahulu
usha gerak geri beliau n sentiasa alert kemungkinan
yang akan berlaku.haha.sori to say,beliau ni da bagi
hint too much sangat.haha..

seperti yang aku mention di entry sebelom nya
beliau a.k.a eira pada malam tu tiba2 muncul
kat depan bilik aku and walhal aku dah cakap
kat minah ni aku balik.confirm beliau ni seem
not gonna believe what i just saying to her before
or in simple word,ragu-ragu la....

malam yang dia muncul di bilik aku, her reaction
toooo funny la.hak3.bila ingat balik memang nak
tergelak guling2 je rasa..nasib lantai tu tak berkarpet
kalau tidak dah lama aku guling2 kt lantai trsebut.
si eira ni nak masuk bilik aku punya sopan la..
siap apply adab2 menjadi tertamu kott..
tok tok tok..dia ketok bilik aku tanda minta
permission nak masuk..tapi tak sempat roomate aku
habiskan ayat suruh masuk,beliau dah terlebih
dahulu pulas tombol pintu dan masuk..

masa tu aku duduk atas katil aku yang kat atas
hmm..eira ni pelik?macam nak spy aku jer..
yela nak datang bilik aku tak text aku dulu
tanya..pastu bila da sampai bilik aku,takde
pula dia tanya roomate aku ;
"ath ada tak?" sebelom menjejakkan kaki
beliau yang cute ke bilik aku..memang la rasa
something sebab selalu member aku yang tibe2
datang nak jumpe mesti tanya camtu kalau
tak sure aku di bilik,even dia sebelom ni pun
ask like that before..oke straight to the point
dia datang nak pinjam sudu semata2..yang
buat aku bertambah hairan..geng2 kitorang
punya la ramai kat teratai..lagi2 kat aras dia
and kat level atas dia,tapi nak pinjam
kat aku juga yang kat bawah and dah balik.
konon nya la.



takpela.aku bagi dia pinjam and kantoi sudah.
tapi lepas tu aku cerite kat roomate pasal dorang
nak kenakan aku dengan tiba2 ada si peminjam
sudu.hahahaha.roomate aku pon gelak kecik
dengar story aku.lepas few hour..i think
around 10..si eira datang lagi bilik aku..
kali ni aku seat on my chair sambil fb..
and time tu aku pki earphone listen to
the song,tapi tak kuat mana pun pasang..
still boleh dengar orang cakap2...tengah
dok masyuk dengar.ada orang datang lagi..
sapa lagi....kalau tak peminjam sudu!!hahaaha.
tapi time tu aku tak kalih pandang dari lappy..
konon tak tahu sapa yang datang kali ni
padahal aku da dengar suara dia halus
situasi nya begini.;
beliau buka pintu..tengok2 aku buat apa.
masa tu aku buat bodo.. tapi roomate aku
dah pandang dia pelik,yela kenapa taknak
masuk just usha2..pastu dia pon cakap
takpe2 dengan suara yang paling halus
but2!aku still can hear n recognize her voice
haha..lepas dia da keluar,aku tanya la
roomate ku,haha..dorang cakap
nak update perkembangan semasa aku la
time tuh romate aku bukan main..kali
ni kitorang bantai gelak besar la.haha
tp still besederhana ikut cara islam.huhu
poyo2 je kan..

lepas2 tu aku pun buat la macam normal
balik,mean aku dah tak kesah kalau dorang
nak kenakan aku lagi..ala mana lagi aku
nak lari,kolej aku ni bukan la besar macam
fakulti aku kan,boleh la kalau nak main
kejar2 or police entry.haha..malam tu
memang la betol dorang datang sambut
bufday aku cam apa instinct yang aku rasa.
antara peserta2:jan,nad,shila,baie(satu geng
just rus xde) and ofcoz si peminjam sudu
eiyra abdullah...haha..

ish eira ni napa la kau bawak si lala budak
silat.memang la aku cuak dengan kekuatan
beliau..dah la tibe2 datang nak seret aku keluar
bilik.confem!aku taknak..mana la tahu ada apa
mende scary yang bakal menanti..haha
si lala nih dah paksa2 aku.dia gunakan
sepenuh tenaga dalaman.uish!tak aci kot
der..gue sekeping,manusia lemah gemalai.
kau penuh ilmu silat didada..apa lagi yang aku
mampu lakukan..aku berpaut pada tangga katil
yang kebetulan ada kat situ.hanya itu yang mampu
aku ikhtiharkan caranya..si lala ni da guna
tenaga silat.tarik2 tangan aku yang tulang macam
tangan baby..mana la guwa nak tahan der..
mata da berair tahan sakit..si jan juga la yang
kesian kat aku suruh lepaskan..tapi degil
lala ni.hamek kau!aku nangis sepuasnya time
tuh,cuak lu!haha.tapi tak lebat lagi..aiseh
malu lak rumet tgok tapi mals da tahan2..

apa lagi si lala ni punya la feel guilty tengok
aku camtu suddenly!ha tu la ajak main tarik2
lagi..on same time aku nampak si eira dok
amek shampoo aku..ada la tuh nak kjekan
aku..aku sound la minah nih.."hah eira!ko
nk buat apa lagi dgn shampoo aku..aku
taknak main la malam2 ni.haha.respond
dia blur2..wakaka."eh ko nampak ker?"
hakk33.funny dow!pastu dorg masuk
bilik aku da lambat sangat dgn aku nanges2..
aiseh!dorang bawak cake!eira ko saja kan..
da cakap taknak tgok cake dow!tgok
je cake dgn dorg siap nyanyi wish..
apa lagi mata aku da rabak..bercucuran
la air mata permata aku.hahaha..
aku ni time bufday takleh tgok cake n orang
nyanyi2..confem automatic nak nages!!
lebat gak la aku nages dgn tgn aku yang sakit
and bengkak aku dok sapu airmata ku.
haha.tp seyes bengkak tangan aku kene
penagan orang silat!nsib si rus xde.
tangan dia lagi power sekali pegang
gengam kuat la memang lebam !

anyway2 peserta2 yg dtg celebrate bday aku
malam 2 tQ so muchh!!!sayang ar korang
buat spesel2..mlm tuh dapat la banyak
hadiah and makan2..nsib ade makanan sbb
aku mmg lapo time tuh..hhaha..
ha kt bawah ni aku bg korg usha adiah ape yg aku
dapat..



ha..ni la hadiah2 yg dorg bagi
i think bfday kali ni la pling byk





ni la yang aku dapat dari peminjan sudu
huhu.arigato gozaimas syg!huhu


cukup la sikit2 je aku kasi korang usha
takleh la lebeh2 kan..sy amalkan besederhana
haha.mesti korang menyampah dgr kan2..
da tw da.tak cakap pon xpe..
and to my boy..tengs so mucchhhh..
kamsamida bg adiah.i sker giler
da la b4 dis sem i gtw u nk buy..
u marah2 tak bagi..rupa2nya..
i will get on my bday!what a suprise
thank tw!!:)and to all
peole i know or know me that wish
ritu..thank korg!appreciate it..
muacks!love korang...hahaha
okla cite da panjang penat lak
korg nak belek entri ni en...
aku stop dsni..anyounghaseyo!^^


p/s : mesti korang trtanya2 taufan ape yg melanda
kt aku..yela,,tbe2 aku tulis in full sentence kn..
xpenah2 rite?actually si eira tuh suh aku
try tulis full word,aku pon try la
mmg besh.si peminjam sudu ni agaknya trikot
belog hanis zalikha la 2..haha
mmg la npk nice tlis cm2..tp sy ni ske tlis
pnjg2 kalau da ayt full mkin pnjg..
followers pon makin mls nk bce kn?
not suitable 2 me i think...:)

2 comments:

  1. maaf ade sdikit word lpe nk
    put koma(,) sbb trlalu pk
    nk bt in full sentence..
    pndai2 la korg baca n put sndri

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete