Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 8, 2011

balik home!yippi + sad :(

ouh lama gila tak update en,nak kata busy
sgt pon tidak..cume no hot stuff to share ngan korang
hari ni ntah tibe2 rase nk exercise skit jejari gemok nih!

actually buat aku x cited nak gerakkan otot jejari gemok
ni sebab baru je date dgn si dia semalam.,poyos je
dengar aku cakap cm2 kan?eh da pandai lak minah ni
dok berbahasa bunga2 sekarang kn..korang pon mesti
geli lagi2 yg kenal aku ni camne..

ala,sekali sekala nk juga try berbahas bunga2 di belog
aku ni kan,,haha..tapi maafla setakat bunga2 biasa ja
reti..huhu..

ok,sTOP merepek leh tak athchull oiii!
aku kalo bab2 nih memang no 1,cbe kasi berhujah
kt speak corner kt DC tuh!mao?jgn harap,HARAM
jadah aku x mao, segan tuh mmg ade,kalo nk asah
skill bole jer,tp aku mmg x minat mende2 cm2..xpe
byk lg alternatif len,ye dok?!hahahaha

ouh!baru2 nih aku balik rumah..betapa rindunya
aku pada kaum kerabat aku kat sane..yela kalu
balik kl pon,even dekat but juz sebulan sekali je
aku balik..nak kata bz sgt x pun..cume saje la weekend2
yg len leh la date ngn bf kn..haha

tp yg sedeynye tym balik..wuuu
aku tengok sakit abah aku da mkin terok
masa aku salam nak cium tgn,ouh lembiknye
tgn beliau,rase cm nk nagis je tym tuh dgn
ketaklaratan beliau..yela,nk agkat tgn pon
xmampu..

alkisahnya,kejadian trsebut berlaku mse
abah aku nk tgok + repair tangki air kt tolet die
gedebak gedebuk,tgok2 abahku suda jatuh dr
tangga kat dlm tolet tuh n terhempap sebelah
kanan bdn beliau..n skrg keadaan da jd terok
tgn n kaki kanan abah da jd lembik,mak kata
urat saraf problem..

aku bile tengok keaadaan abah,kadang rasa nk
menitis gak la,yela dolu kecik2 suke minx
tolong ni,e2 n macam2..bak kata sume la
abah bt kan..skg da xbole
aku kne paham keadaan die..
suda tiba masa aku pule tolong abah n mak

jejari gemok : korg2 yg ada family tuh hargailah
dorg smentara ada,balas n kenanglah jasa dorg
terhadap kite,sapelah kita ni kalu xde mereka...

No comments:

Post a Comment