Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 11, 2011

cuti 6 hari

salam 1msia..haha tbe2 terigt lec marcom lak en..
yela b4 cuti ri2 dy suh bg opinion bout 1 msia..
tp..aku bukan nk cter psl 1 msia ni..nk citer psl
cuti 6hari yg aku dpt lps ryer cine..haha,cuti lg
mmg feveret aku.bole la rewang kan..

tp2..satu problem aku..nk blik kl tp mcm2 hlgn
lak..mule2 aku d informkan ade cls ctu kamis
tuh da melewatkn wk2 beronok aku sehari..
tp alhamdulilah ade insan minx cancelkn cls
trsebut.mood da hepy,,lalalala.sonok...
tp ade lg hlgn..dgr katanya ktorg nk kne g
modul lak ahad nih..kalo ikotkn kt
noticeboard kt fak ckp dak lpsn dip jer kne
g..tp ade ura2 cm ktowg pon nk kne g..adoy!
cne lak ni kn?????tga sbuk dok countdown cuti
n aktiviti mse lik umah..modul ni lak bt aku frust
kalo tgk kt fb da byk post n coment org ty psl
ni sbb x sure.kunk kalo x g nk kne repeat lak.
byk plak mse aku.da la kalo g pon dgr ceramah
bnde yg sme..skg pon stil dilema...aiya..

tgah2 dok dilema psl modul.ari kamis pon menjelang
yakni harinyer adalah semalam..
dsbbkn bnde tuh x menentu aku decide
dok je kt kolej rini,kalo modul xder tros aku
blah secepat mgkin..mse e2 kn emas..hahaha

bile dok kolej mule la stat bosan kalo
brkurung je kn..aku pon belek2 fon
usha sape yg ader n free..mule mcg org sana sini
ajk kua.da cm nk bt meeting lak..
last2 ader gak insan yg tga busan cm
aku..yakni budak trsebut adalah tuan yanie,eira
n shilala..tp ktorg g dkt2 jer ala pas
tuh jer pon,yela trnspot xder..e2 jela mampu
kalo ader da lme aku bwk dorg g genting ker
or tmpt jaoh(ceh bajet ade lesen la tuh)hahaha

actually hati nih xde la nk g pas sgt..tp dr
dok blik lg busan kn2???lgpon leh la aku
repair fon lme aku yg aku jpe ntah celah mner.haha
walopon g stkt pas..okla tuh smpt
ktorg karok da lme kottt x jejak kt tmpt
nih..hahaha.dsbbkn tekanan dari kanan kiri
msg2 pon nyanyi la spenuh hati,tarik jgn
x tarik da mcm ziana zain lak aku tgk..hak333
besh lak da lme x lyn karok nih smpi 20
lgu ktorg tibai,..haha.

sedar xsedar da ptg.x reti2 nk blik,huhuhu
mlm tuh cm bse dok lpk blik cm best student lak
tp ngadap lap bkn buku,,huhuhu,xpela
student trhebat dok sblh aku nih pon da memadai
hahaha..dpt la serap skit kn kepandaian beliau
(kononnyer?ape bnde yg ko serap pon xtw)wakaka

cakap psl serap nih..terigat lak aku satu
mende.hahahahhaah.bt aku nk trgelak bler pk
balik.x sengaja korek citer kwn aku..
tp bukan salah aku.hak333 ..(spe suh story kt aku)
beliau sndri trbabas citer.aku nih bab cmtuh alert
la kalo bnde gosip hangat en..tp dun wori b hepy
ini kisah kiter2.xde nyer aku nk canang kt 1 kampung
ok..kwn aku tuh kalo bce entry ni jgn nervous smcm lak
ilek sudeyh.nakal2 aku pon.tw yg mner ptot sme ade
plu dihowtkn lbih or no.haha

wah rini da jumat,bosan blik la daku.
xder sape2 nk ajk kua ker.kekeke
sidia pon tidak.bz maklumla da last sem..
xper2 leh aku chill ngn mber2..huhuhu
tp rini bosan sgt,mmg ngadap lap jer
bgon2 tros on9..hahaa

hmmm..tbe2 rse nervous lak coz bsok
da saturday myb ade pape jd..riso lak
tuh la,salu ape yg kiter bt org akn bls balik
unless dier sorg kuat iman tarak pk
balas dendam..huhuhuhu

dsbbkn trlalu la nervous hari sok yg bakal mndtg
sntse la alert sne sni,smpi aku suh sidia
kidnap aku bwk jln2 jaoh2..huhuhu
yela kalo x ptotnyer aku da ader kt uma skunk
tp sbbkn modul n dia tegah aku blik
aku pk la puluh2 kali,so aku hold dolu
niat nk blik umah.nsib la pluang nk blik still ader
ag kn..so xde la nk gabra or emo ke ape en..huhuhu

mlm ni kemana la aku nak larikan diri
(cm putus cinta jer bunyi en)hak333
tp tok keselamatan diri.si dia pon ckp
bahaya,ape2 bg taw..

smpi skg samat lg..okla korg..aku cbe nk brtenang jap
pksekan diri mgchillkn diri dolu..

No comments:

Post a Comment