Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 8, 2011

** sweet sour strawberies **

lalalala~~~
hati sy sdg berbunga seperti bunga2 d
cameron highlands



tp yang sad nya,si dia pergi sane tanpa
sayang nya,wuu :(
sayang sekali tak bawak saya kan?btol x
awak?kalu tak saya bole jadi model kat
sana tok awak taw :)huhu

when i got mcg ,tym tuh aku ot
dr kl nk blik shah alam...yg xbesh nyer
tga dok mcg2 cite psl len..sudenly die ckp
da ot nk g cameron!waaaa..x aci la awak

jari besar (dia) : i ot nk g cameron ni..
jari gemok(aku) : beshnyer.. alaaaaa..nk ikot!

lps bpe minit lama gak ar tgu die rep
jari besar : i g ngn kawan i,xpe nt i buykn starwberi
tok u k.
jari gemok : eh g ngn mbe ker?igt g mandak.
x padan ngn kaki sakit.

die gelak2..then..
jari besar :nt len kali kte g sama2 ok.nt i buy strawberi
jari gemok :xpela xyah buy pon xpe,saving la skit duit

dalam hati merajuk sbb xdpt follo..n aku pon
bkn kuat mkn buah merah tu pon
tp bse2 jer ,x amek hati juz dgr die g
rse xcited plak nk itottt..
tp nk bt cne tym tuh kalo nk ikot pon xsmpt
lg pon die g ngn mbe n awek die je
die teman sbb mbe die xde lesen
so,kalo aku join bole tmn jari besar bukan?


tp bsok2 nye die mcg sy
jari besar : jom date nak? :)
jari gemok :date?nakkk!!>gaya gedik
huhuhu...

aku pon mule dok gumbira semcm sengih sorg2
siap dok pk n ty kite nk g date mne ea?
mkn kt mne ea?
suh die pk cpt2,sbb aku nk pk pki bj ape
n lawa2..haha

jari besar : pakai lawa2?wah lagi x sabar ni
lalala~~
jari gemok :eh x jadi la pki lawa2..sbb awak pk lmbat sgt

padahal dlm hati da malu..mne tak nya
dia usik2 aku ckp cam2..
ala da lame x date,bosan la da lme x berstylo
tp alih2 aku pki bse2 jer.sbb kua dkt2 je..

mse nk g mkn,tbe2 dia kuarkan something
oh ade souvenir dr cameron..
beli juga die buah merah tuh
dlm due bekas gak la dapat..nyum~~



haha,jgn jeles...ala xpayah nk jeles sgt
dak cls aku konfem dpt merase.
sdp kn?korg2 yg da mkn ckp ape kt
bf sy?

sila trimas sama dia...huhuhu

tp ada jugak mnusia yg x boleh belah
nak kne karate gak ngn aku
da mkn diam2 suda la

mamat : ath,ko g date??ngan sape?
aku : date ngn bf la, xkn date ngn bapak aku
mamat ; ko ade bf ker?die gelak2
aku : dah tuh..> mls layan

>>mboiii,ko hengat ko sorg je ade awek??
cis..haha.aku xde nk mrh,juz pmikiran die tuh
mcm aku x layak nk berpakwe..
tw la aku ni semanis mereka

haha.anyway aku bahagia dengan buah merahku

oh ya awak!next tym bagi cezy ea,suda rndu larrr ^_^

1 comment: