Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 17, 2011

suda tiba d bc.lets get started!(part 3 i)

okeh,kali ni btol2 aku cite psl aku beronok
d musim salji..alkisahnya sedemikian........
kwn seperjuangan msg2 suda pulg kerumah
aku pule memikirkn rakanku yg bernama farah
keseorgan,jadik aku pon decide mao tmn dier
ats dasar2 perikemanusian yg ade pada diriku,
yela mber tuh pnye la baek tmn aku tido mlm2 kn.
inilah mse aku nk balas jasa beliau...

however,speaking la plak kn..minah nih sudeh
ade program beliau yg trsendri..katanya nk g ts
tp dgn rakan trbabit beliau..tp yg xleh blah..
byk mnusia dlm alam nih,x sgke la plak ade
org sgup nanges sbb xmo tmnkn..n org trsebut
adalah kwn beliau sndri..katanya mber die si minah
tuh nk g masjid jamek,tp beliau a.k.a farah merangkap
temanku ngak mao..si minah tuh pon nages2 pulak..
xpaham la aku,kecoh lak nk nages apehal?hahaha
tp sbb aku jge mnsia pnyer belas kasihan aku pon
advice beliau pujuk la blik mber yg da kesot tuh...
hahaha.lalu beliau stuju g sne..

ha.e2 la sebrba sedikit mukadimah sblom aku pule
kne memikir nk rewang g mner..xkn la nk trperuk
sorg2 dlm blik kn..even kera kt kenanga dlm u aku
tuh pon hyperaktif g curik2 mknn dlm blik org..haha
but kera tuh xder la kaitan dgn story yg bakal aku ceritekn

dsbbkn aku x suke idup kebosanan lalu aku pon
ajk la sidia jalan2..mulenyer die ajk aku g sunway
tp..xnk la!buhsan..jadik aku pon ajk la si die
g bukit cerakah d shah alam nih...ala,x jaoh mner
pon kn dr g sunway tuh..mls la jaoh...
kt bc nih pon da msim salji,jd bt aku trigin lg
menikmati kesjukn trsebut.....

hari yg kami nk pergi..aduh si die suh aku pki
baju kaler same plak!aduh aku plg x sker kott
mcm ape jer..nk pki same2 kaler..cm over lak
aku rse..kalo trsme xper..tp nih da siap psn2
dolu..tp aku trime jela mmndgkn die trigin buy
bnde couple cam tshirt,cincin n len2 tp
aku salu bangkang..so aku redo jer dgn request
tsebut..hummm sejenak aku berfikir kalo dier
buykn hp kapel cm kwn aku si yanie,nk la jgk!:)
br la npk skit benefitnyer..hahaha.kn br ade profit
kt aku..hihi,trigat mse dad dia buykn new hp 4 him
aku suh die ckp kt dad die buykn hp couple..
huhuhu..stat from dat,his dad sker tease him bout me
n da latest his dad comnt at my fb!omg!malunyer..
enough bout dat..jom usha aper aku bt setibenyer
d bc...but b4 dat kami mkn d restoran nasi kandar n
jom check it out!

setibanya kami dsne aku decide nk nek tren jer
sbb mls nk cycling..haha..dsbbkn bc tuh sgt la
luas so kami aim g four season house..
but b4 dat my eyes trsnap rumah perkampungan
so aku pkse dier g sne..n FYI,umah tuh mrupakn pitstop
last kali,so bygkn la cne kami nk berjalan blik ke dr pitsop
last ke depan.....



inilah rumah perkampungn yg ktorg g n
aku rse pix nyh yg ok la dr yg len2 die snap
mse kami dsne...huhuhu



haha..nih pix aku lg.soe la kdg2 aku nih gler camera skitt....
tym ny ktorg da peloh2 sbb matahari terik la gak
tp suddenly aku npx tasik(pix yg knan)
aku pon suh die snap cpt2 tp...tasiknyer x npk sgt:(


tym nih kami da nk grk g tmpt len lak...
tbe2 aku npk tasik tuh..airnyer gelap but jernih
lalu aku ty la si dia dgn bodo2...rpenyer dasar
tasik tuh yg gelap..sbb tuh air tuh npk hitam tp jernih


tym nih aku da smpi kt tmn orkid
but still jaoh lg dr uma 4 musim tuh...
lalu kami pon stop sbntar tgu tren sbb da pnt jln..

npxnyer prjalanan aku d bc jaoh lg..ari pon da smakin gelap
(ketika dblik)so aku continue sbntar lg..aku pon nk memanjekn diri dolu
so yg x sbr2 nk tgk salji d bc..jap lg aku story..

anyoung!:)

No comments:

Post a Comment