Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 28, 2011

antibodi versus madu!!

arini selamat suda aku smpi kl..
actually semalam but mao story rini..
hahaha..oh trigat semalam..smpi2 jer
smlm lps d anta oleh ayah aku pnyer
kwn kt lrt jelatek..akak ak trus pickup
aku then bwk g jln2..ala jj au2 tuh jer
mcm bse!haha..mmg sker tp tym tuh tgah
haus n lapo..tp xpela..sis aku minx teman cri
some stuff mmndgkan die bakal ade dinner
29 yakni hari ini..smpt jge aku grab 1 item
kt sne..hahaha.pantang kalo g jj ade sj berkenan


okeh e2 citer semalam..skg citer arini la
plak k..hehehee...lps2 mandy duduk la santap
pg bsme2 family..chewah..heheehe.
tp satu wiso..tga coverline kot2 mak aku
tw aku tga x sihat abes kne bebel..
tbe2..mak aku ty sihat ker?alamak!!!kantoi...
lper aku pon seme2 bkn batok jer..ala
trlpe nk cover tang tuh..lalu aku pon
ckp yela tnpa segan silu..rewardnyer aku pon
dpt la satu mukadimah cam salu aku dpt
sbelom2 nih..
mak cakap: adik awak tuh bdn lemah..antibodi
kuraang..rajin2kanlah makan madu..madu kn
khasiat byk..bla bla bla(pnjg gak la mukadimah
beliau)
anaknyer: baek mak..t adek mkn k..

heheheeh..xpsl2 kne dpt ceramah freee
psl antibodi n madu..tp da salu dgr pon..
lps2 mkn aku pon bt la aktiviti sndri..
men kucing ,lyn adik aku,ngadap lap
,smbg22 n len...smpi satu mse..aku
pon x larat g la beradu..amboi ingat
aku ni tuan puteri..haha.ofcoz la
tuan puteri siti rokiah kn2..
aku pon tdola jap..zzzzzzzzzzz

lps aku bgon,mkin trok pulak..
da la batuk n sakit tekak + ulcer,
kasi up skit seme2 yg tbe2 dtg mkin trok..
x semena2 mak aku yg npx aku bgon
tros dtg kt aku beserta dgn satu cawan??
hmm..apela ade dlm cawan tuh ek??
mcm tw jer..entah2..?tidakss...oh air madu
lg..sblom nih mak aku kasi mkn madu cm2 jer
kali ni bt air lak..aku pon mnum la
da mak aku tgu n tgok..xkn nk kata xnk.
x psl mukadimah lg en..mnum2..gulp2..
eh sedap lak kalo bt air.xde la manis gler..
pas2 mak aku pon blah..

bt seketika aku pon trmenung jap
pk2 balik rse trharu lak...
kalo xder mak aku spela nk layan aku
cm tuan puteri en ..da la salu sakit brbanding
siblings yg len.kire mak aku jela rajin ty psl
kesihatan..plg prihatin psl aku..nk hrp aku..
huh,aku sndri pon mls..tgu org bising2 br la nk
mkn suplemen segale..amin dkurniakan
mak yg sguh prihatin..trharu rse..sob33
sdey pule ye..hihihih..thanks wahai bonda
lap u selame2 lamenyer

wasalam...

No comments:

Post a Comment