Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 16, 2011

kini musim salji (part 2)

before ak stat citer bout title ats..jom usha skitt ape aku bt before
menikmati musim salji d msia nieven celah mner lak msia nyh
stat snowing? en2...hahahaha

diciptakan la satu ari tuh aku dgr mber aku g funfair dkt stadium
shah alam...mber tuh namenyer zaty zhelya,minah nyh lg en..
aku ni mne la leh dgr org g tmpt besh yg hapening,mule la ku
stat rse nk join...dsbbkn cite dier kt aku..tiap2 ari la aku bisin
nk g sne...dsbbkn aku terigin aku pon ckp la kias2 ngn si dia
kononnya brty padahal nk g..aku pon bt2 la ty e2 ini n mcm2
at last!si dia say,"t sy bawak awk g sne ea"
aku pon ape lg bkn men kepalang hepinyer..
akhirnyer ade gak org bwk aku g sne..lalalalalalala

spt yg djanjikan si dia pon bwk la aku kesana...
but before tuh kami singah mkn d tesco yg berdekatan..
mule2 aku nk mkn sup..but lgsg xde..
so aku pilih la tuk mkn spageti,nk2 lme gler x mkn....



ni lah spaget yg aku mkn ..chicken bolgnese
tp sygnyer..xde chese powder lol..
kalo x brselera lbey skit aku nk mkn..
si dia plak order menu yg ade ayam.
die ttp ngn ayam,aku plak suke chese!hee

lps kami da knyg mkn..kami pon jln la kesane,,
ala,x jaoh mner pon..dkt jeer..
smpi je sner aku jd x keruan but bkn la sbb putus cinte ke
aper..tp byk sgt game..huhuhu..mule la aku suh dier snap
pic aku dr sume sudut..walo pon dier snap x cool!hahaha.
pas2 aku nk snapkn pix dier xmo.so lg la aku suker..
mknenyer byk pix aku nt dsnapkn..huhu..
tp mmg pon, abes pnuh fon dier dgn mke aku jer..
hahaha.xpe bt kenang2an la xpon adiah dr aku.kui3




tym ktorg g x rmi org..tgkla lengang kangkong
jer kt blkg aku..huhuhu
lps pusing2 snap pix ktorg pon g la buy
token..aiseh!token mahal gler ..1 token rm2
kalu yg ktorg nk ride tuh need 3 token?
da jadik rm6..kalo 2 org da jd rm12..
so kami pon decide nk ride satu jer...


ha tgk pix ni..dia yg snap.ya ampun!x cool!npk drumstick aku yg bsr..
n bckground pon x full..but still korg still leh figure kn..
e2 la yg ktorg nek...although ride tuh x gempak cm yg ade
kt genting,its okay aku still hepi dgn bende2 cm2..
hahha..n still thx 2 him..sudi lyn kerenah aku..haha

nah aku bg korg usha skitt mke dier..

hahaha.sje2 je bg pix yg gelap2 skit..actually bkn nk korg tgk dier
but nk suh korg tgk cni la aku nk dier snap
kn npk full mende yg aku nek tuh..
br la meriahuoll kn2..hahaha

eh lper lak..td aslnyer aku nk cter
mende yg bersnow..ni da lari topic..
so next tym la k! :)

ha mber2 aku yg asek ty bler nk update
blog.nah dis for korg..ha nt jgn lpe
bce n komen2 la aper yg ptot..
kalo rajin ar..huhuhuhuhu

so c u nxt tym..haha.anyoung!


2 comments: