Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 16, 2011

favourite subject :)


memandangkan time cuti ni
aku asek teringat zaman skola,
so untuk bpe minggu ni mayb
entry aku berkisar back to school
ya my readers :)

entry lepas dah citer pasal add math
kali ni aku citer pasal 4 favourite
subject aku mse skola dulu k.

  1. ADD MATH
In last entry korang pon tao kan yg aku mmg
addicted with this subject.so tak perlu explain
dah i think.

2. ACCOUNT

Kalo aku aku tak amek jurusan bisnes now mayb
aku da kearah perakaunan but sayangnya pointer
tak cukup. padanla muka aku,sape suh malas blajar
lagi.hamek kau! aku pon sememangnya bercita cita
nak jadi akauntan tapi sayang tak kesampaian.
aku minat akaun ni pon salah satu sebab
cikgu aku, Tuan Syed Harman mmg support aku.
die tao aku suke subject ni. always make some
expectation dari aku.

3. MATH MODE

Before nak boleh minat ke add math,mmg wajib la
korang memahami basic math ni dulu. dalam case
aku,sbb nak memahami secara mudah,aku siap kaji
satu persatu. tapi itu dulu je aku buat skg da malas.

4. PERDAGANGAN

Actually kalo korg tgok kat atas mmg korg tao
btapa minatnye aku bab2 mgira dari mghafal kan.
tp subjek ni aku minat secara tak sengaja.
Masa tuh ckgu subjek ni suke sgt attack aku n geng2
aku dalam class. nak2 aku duk blkang + kuat main.
tapi yg tak best aku ngn bestie yg salu kne sbb ske
sembang. sbb da salu kne attack,sampai kecut perot.
so standby buku revision bawah meja.bile ckg msok
takdela tak dapat jwb kn. tapi dek salu kene camtu
da jadi automatik aku fokus tok subjek ni smpai
la terminat sendiri.



okla tu jer tok segmen back to school kali ni :)

No comments:

Post a Comment