Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 19, 2011

confused?

salam sume.heee. baik tak saya hari ni?
hehehe.

entry kali ni nak cite pasal confuse.
before tuh semalam time tido,waduh!
perotku mganas pagi2 kol 5. adoyai time
pagi bute la die nak kesakitan.
akibatnya aku terjaga takleh tido smpi subuh teros.

disebabkan kesakitan melampau,arini terpaksa
aku g klinik skali lagi. tp mmg doc suh datang balik.
ubat pon da abes kan?

pagi nih aku datang la klinik ngan abah aku.
mencinyer! nak kena bangon awal lak kan!
yela kalo lambat, klinik tuh penuh ngan makcik.

sampai2 klinik da dekat kol 8.
adoyai! ramai giler kali ni! minggu lepas
takdela semeriah camni..
gi amek no giliran dapatla yg ke-100.
cantek kan angka! tapi aku kene tunggu lagi
40 before giliran aku.
its mean skarang baru no-60.mak aih!!
lambat lagi~~~
tido pon sodapp!

da penat2 tunggu smpai nak terlentok pon ader.
barulah smpai giliran aku.

rini dpt doc len. doc india plak.
adeh! fenin2.
bukan ape aku terang kat die bm bole die
tak paham?tapi die balas aku bm gak?
aiseh doc nih. pastu die cakap aku gastrik lak
lepas aku citer2 ape yang sakit.
aku pon pelik lar. doc before nih cakap
aku radang usus,doc nih plak cakap aku gastrik?

aku pon explain la panjang lebar pasal before nih.
time aku cakap radang usus, ade ker die tak paham.
die dengar macam mengandung?
naik heran aku. die doc, die yang tak paham.
siap marah doc before ni yang check aku.hahaha


aku pon pasrah jela memandangkan die doc.
yela doc saya gastrik. puas hati?huhu
aku pon siap dapat pakej ubat kurang darah.
dah lame tak amek kne plak amek balik.
sape suh malas2. padan muke aku!


last aku balik citer kat mak aku.
die pon confuse. aku pon!
same2la confuse~
itu belom lagi orang lain tanye,kalo tak..
dorang pon confuse sekali!!hahahaaha.

okela. da kne mkn ubat jap lagi. bubye korg!
oh ya! mber2 sori, sblom ni tak dapat gitaw
sakit ape. sbb doc x sure.
ha, smpai skung pon confuse lg nih!
jomla join~~! huhuhu





No comments:

Post a Comment